Budownictwo i architektura : Foster + Partners wybrani na lotnisko w Thames Estuary

New Thames Estuary Airport Masterplan, Foster + Partners Od ludzi, którzy przynieśli ci Masdar, lotnisko w Tamizy.
Loty będą mogły działać 24 godziny na dobę w zaplanowanym miejscu na Wyspie Ziarna, nad Medway w północnym Kent.
Burmistrz Londynu Boris Johnson, były mistrz propozycji budowy lotniska na dwóch sztucznych wyspach przy ujściu Tamizy, opisał propozycję Fostera jako ekscytującą .
Foster + Partners wcześniej zaprojektował lotnisko Chek Lap Kok w Hongkongu, zbudowane na wyspie odzyskanej z morza.
Ogłoszono, że dyrektor generalny Gatwick Stewart Wingatwe skorzystał z Daily Telegraph, aby wezwać rząd do zmiany polityki dotyczącej przepustowości lotnisk na południowym wschodzie lub do ryzyka utraty przez Wielką Brytanię biznesu za granicą.
Wingate, podobnie jak wiele innych czołowych postaci w branży lotniczej, uważa, że ministrowie czasu obudzili się w Wielkiej Brytanii z powodu braku przestrzeni powietrznej.
Pomysł na lotnisko w ujściu Tamizy krąży od lat 70.
ubiegłego wieku, kiedy rząd brytyjski zatwierdził plany dotyczące trzeciego lotniska w Londynie (po Heathrow i Gatwick) w Malpin Sands.
Plan został porzucony na rzecz tańszej opcji, powiększając lotnisko Stansted.
Od 2008 roku Boris Johnson prowadził badania w zakresie określania zasięgu dla lotniska w North Kent.
Sugestie dotyczyły rozwoju ważnego międzynarodowego węzła w Cliffe, który miałby związek z nowo utworzoną linią HS1 do Kings Cross St Pancras i Północnej Anglii.
Obecnie w Thames Estuary Research and Development Company (TESTRAD) ujawniono, że londyński Foster + Partners i międzynarodowy konsultant ds.
Infrastruktury, Halcrow, będą współpracować w celu wygenerowania szczegółowego planu transportowego dla ujścia Tamizy.
Tylko 40 minut od centrum Londynu, gdzie Thames spotyka się z Morzem Północnym, nowy węzeł zapewni połączenia kolejowe, porty morskie, lotnisko, energię pływów i ochronę przeciwpowodziową.
Przyjmując 150 milionów pasażerów rocznie, plan ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa i zmniejszenie skoncentrowanego zanieczyszczenia w centrach miast poprzez centralizację w tym delikatnym, złożonym, biologicznie ważnym ekosystemie.
W nawiązaniu do planu Lord Foster stwierdził: Te wizjonerskie propozycje dalekie są od przyszłych fantazji.
Są zarówno istotne, jak i przyziemne.
Kiedy spojrzysz na wschodnią falę londyńskiej infrastruktury, z tunelem pod kanałem La Manche i olimpiadą, zobaczysz, jak można stworzyć całodobowe lotnisko.
Posunięcie to znacznie poprawiłoby jakość życia mieszkańców Londynu poprzez zmniejszenie zanieczyszczenia i poprawę bezpieczeństwa.
Pozwoli to także Londonowi konkurować z szybko rozwijającymi się portami lotniczymi w Europie i na Bliskim Wschodzie.
argumenty są niezwykle przekonujące, a precedensy również są przekonujące.
ponad 10 lat temu hong kong zbudował to, co wtedy było największym na świecie lotniskiem na chek lap kok, wyspie odzyskanej z morza.
w ciągu zaledwie czterech lat.
Plan zmniejszy obciążenie Heathrow i Gatwick, ale rodzi pytania etyczne dotyczące architekta, który w ostatnich latach stał się nosicielem standardu w kwestiach zrównoważonego rozwoju.
Więcej informacji: http://www.testrad.co.uk/index.html
[podobne: centrostal łódź, przenikalność cieplna ścian, sprawność kotła ]

Powiązane tematy z artykułem: centrostal łódź przenikalność cieplna ścian sprawność kotła